TabataCzy jest wśród nas osoba, która nie zna tego prostego urządzenia fitness? Kto z nas nie skakał na niej w dzieciństwie?

Skakanie dobrze wpływa na organizm a dzięki systematyczności spalisz zbędne kilogramy, wymodelujesz sylwetkę a Twoja kondycja poprawi się z dnia na dzień.
Przejdźmy do liczb! 30 minutowe skakanie na skakance pozwoli Ci spalić 300-400 kcal.
30 minut to za dużo? Nie od razu Rzym zbudowano-zacznij od 5/10 minut dziennie. Staniesz się lżejsza i bardziej sprężysta, wzmocnisz nogi, a w szczególności łydki i stawy skokowe. Jest to też jeden ze sposobów na ćwiczenie mięśni pośladków, brzucha i ramion. To działa!

Technika nie jest trudna, ale bardzo istotna. Zaczynając pamiętaj o:
- wyprostowanej postawie
- wciągnięciu brzucha ( często pomijane)
- ugięciu łokci i odchyleniu dłoni na bok
- cofnięciu barków
- wykonywaniu obrotów linką nadgarstkami i dłońmi
- unikaniu ruchów barkami
- skakaniu na niewielką wysokość
- skakaniu na palcach

Podczas treningu nie forsuj się. Tempo, czas i rodzaj skoków dostosuj do swojej obecnej kondycji.
Nie śpiesz się zbytnio nikt Cię nie goni to postawa determinuje rezultaty.

Który typ skoków polubisz Ty?:
- bieg w miejscu
- podskoki w miejscu
- podskoki z wykrokiem na boki
- podskoki z wykrokiem na przód lub tył?

 

Decyduj i pamiętaj-nie zniechęcaj się. Działaj.

I najważniejsze – zanim zaczniesz podskoki ROZGRZEWKA. To ona pomoże Ci zapobiec kontuzji: Rozgrzej stawy, nadgarstki, ramiona, kostki, zrób kilkanaście skłonów. Nie musisz bić rekordów. Każdy dzień w którym podejmujesz wyzwanie zbliża Cię do ideału.

Gabrysia

 

       

NOWE WPISY

 
WOŚP Z LADY GYM c.d.
A tak bawiłyśmy się na Jasielskim Rynku. Punkt 17.00 rozpoczęłyśmy pokazy występem Zespołu Cheerleaders LADY GYM. Dziewczynki dały z siebie wszystko. Tuż po nich na scenę wkroczył ZESPÓŁ LUZ. W dwóch występach rozbudził do czerwoności publiczność. Moment przerwy i kto JUREK I ZUMBA a z nim pod sceną grupka około 40 tańczących kobiet. Nie ma
WOŚP Z LADY GYM
TEGOROCZNA WIELKA ORKIESTRA ŚWIATECZNEJ POMOCY Z KIM? – Z LADY GYM;) Cała Polska zbiera pieniążki, zbieramy i MY. Puszka w Klubie stoi już od tygodnia, ale to nie wszystko co robimy. Już w najbliższą niedzielę 14.01.2018r na Jasielskim Rynku, podczas 26 Finału WOŚP, będziecie mogli z Nami aktywnie spędzić niedzielne popołudnie. Startujemy o godzinie 17.00
06.01.2018 ŚWIETUJEMY
W dniu jutrzejszym tj. 06.01.2018 SIŁOWNIA będzie NIECZYNNA. Przepraszamy ZESPÓŁ LADY GYM TEAM  
PROMOCJA NOWOROCZNA
Drogie Panie czas świąteczny powoli się kończy, Przychodzi Nowy Rok a z nim postanowienia. Wychodząc naprzeciw Waszym oczekiwaniom mamy dla Was rabaty na karnety. Mianowicie w okresie od 02.01 – 31.03.2018 r. jeśli przyprowadzicie do Klubu Koleżankę, Znajomą, Mamę, Teściową, Babcie otrzymacie obydwie – 10% zniżki na karnety 9 wejść ( siłownia, spinning, fitness). Oprócz
WESOŁYCH ŚWIĄT
Wszystkim Klientkom bo bez Was by nie było klubu;)Wszystkim Partnerom, zaprzyjaźnionym Firmą i Jednostką, które z Nami współpracują, życzymy Wesołych Świąt oraz dużo pomyślności w Nowym Roku.Dziękujemy za zaufanie ZESPÓŁ LADY GYM TEAM  
PRZERWA ŚWIĄTECZNA
Uwaga w Przerwie Świątecznej trenujemy w następujących dniach i godzinach:23.12. 2017r. (sobota) od 10.00- 15.0024- 26.12.2017r. NIECZYNNE27.12.2017 wracamy od 8.00Zapraszamy 

NOWE KOMENTARZE

 

    O NAS

     
    U nas reguły są proste – wstęp wzbroniony dla facetów!

    Lady Gym to miejsce gdzie możecie przeprowadzić profesjonalny trening, zrelaksować się poprzez aktywny wypoczynek lub po prostu przyjść napić się kawy i poplotkować ze znajomymi w miłej atmosferze przy niebanalnej muzyce.

    KONTAKT

     

    Poniedziałek - Piątek: 9.00 - 22.00
    Sobota: 14.00 - 17.00
    Niedziela: zamknięte

    Tel: (+48) 793 644 793
    Email: info@ladygym.pl
    Adres: 38-200 Jasło, ul. Lwowska 4
    (przy rondzie Solidarności)