TabataCzy jest wśród nas osoba, która nie zna tego prostego urządzenia fitness? Kto z nas nie skakał na niej w dzieciństwie?

Skakanie dobrze wpływa na organizm a dzięki systematyczności spalisz zbędne kilogramy, wymodelujesz sylwetkę a Twoja kondycja poprawi się z dnia na dzień.
Przejdźmy do liczb! 30 minutowe skakanie na skakance pozwoli Ci spalić 300-400 kcal.
30 minut to za dużo? Nie od razu Rzym zbudowano-zacznij od 5/10 minut dziennie. Staniesz się lżejsza i bardziej sprężysta, wzmocnisz nogi, a w szczególności łydki i stawy skokowe. Jest to też jeden ze sposobów na ćwiczenie mięśni pośladków, brzucha i ramion. To działa!

Technika nie jest trudna, ale bardzo istotna. Zaczynając pamiętaj o:
- wyprostowanej postawie
- wciągnięciu brzucha ( często pomijane)
- ugięciu łokci i odchyleniu dłoni na bok
- cofnięciu barków
- wykonywaniu obrotów linką nadgarstkami i dłońmi
- unikaniu ruchów barkami
- skakaniu na niewielką wysokość
- skakaniu na palcach

Podczas treningu nie forsuj się. Tempo, czas i rodzaj skoków dostosuj do swojej obecnej kondycji.
Nie śpiesz się zbytnio nikt Cię nie goni to postawa determinuje rezultaty.

Który typ skoków polubisz Ty?:
- bieg w miejscu
- podskoki w miejscu
- podskoki z wykrokiem na boki
- podskoki z wykrokiem na przód lub tył?

 

Decyduj i pamiętaj-nie zniechęcaj się. Działaj.

I najważniejsze – zanim zaczniesz podskoki ROZGRZEWKA. To ona pomoże Ci zapobiec kontuzji: Rozgrzej stawy, nadgarstki, ramiona, kostki, zrób kilkanaście skłonów. Nie musisz bić rekordów. Każdy dzień w którym podejmujesz wyzwanie zbliża Cię do ideału.

Gabrysia

 

       

NOWE WPISY

 
SPECJALNA OFERTA DLA SZKOŁY MEDYK
Wszystkich Słuchaczy Medyczno – Społecznego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Jaśle, zapraszamy do Klubu Lady Gym zarówno na siłownię jak i na zajęcia fitness. Przygotowaliśmy dla Was specjalną zniżkę na karnety – 20%. Przychodząc do Klubu musicie mieć ze sobą legitymację szkolną, ulotkę z rabatem dostępną w Waszej Szkole lub zgłosić na recepcji Klubu,
GRAFIK ZAJĘĆ ważny od 01.10.2018r.
Przedstawiamy Państwu grafik zajęć obowiązujący w Klubie od 1.10.2018. Zapraszamy do zapisów.  
NOWE ZAJĘCIA – ZAPRASZAMY DO ZAPISÓW
Wszystkich chętnych zapraszamy do zapisów. Startujemy od 1.10.2018.  
OGŁOSZENIE
Zapraszamy od dnia 01.09.2018.  
CHARYTATYWNY MARATON FITNESS- ZAPRASZAMY
Bądźcie z Nami w ten dzień. Wszyscy wspieramy Konrada i nie zostawimy go samego w tej walce.  
MARATON FITNESS- OBUDŹMY KONRADA
W Programie: 18.00 TRAMPOLINY – OLA 18.00 TABATA + KETTLE- IZA 19.00 SPINNING – ANETA 19.15 POWER STEP- SYLWIA 20.15 SPINNING – KUBA 20.30 ZUMBA – JUREK Zapraszamy wszystkich i przypominamy, że obowiązują zapisy na zajęcia. Wjazd min 20 zł.

NOWE KOMENTARZE

 

    O NAS

     
    U nas reguły są proste – wstęp wzbroniony dla facetów!

    Lady Gym to miejsce gdzie możecie przeprowadzić profesjonalny trening, zrelaksować się poprzez aktywny wypoczynek lub po prostu przyjść napić się kawy i poplotkować ze znajomymi w miłej atmosferze przy niebanalnej muzyce.

    KONTAKT

     

    Poniedziałek - Piątek: 9.00 - 22.00
    Sobota: 14.00 - 17.00
    Niedziela: zamknięte

    Tel: (+48) 793 644 793
    Email: info@ladygym.pl
    Adres: 38-200 Jasło, ul. Towarowa 29