TabataCzy jest wśród nas osoba, która nie zna tego prostego urządzenia fitness? Kto z nas nie skakał na niej w dzieciństwie?

Skakanie dobrze wpływa na organizm a dzięki systematyczności spalisz zbędne kilogramy, wymodelujesz sylwetkę a Twoja kondycja poprawi się z dnia na dzień.
Przejdźmy do liczb! 30 minutowe skakanie na skakance pozwoli Ci spalić 300-400 kcal.
30 minut to za dużo? Nie od razu Rzym zbudowano-zacznij od 5/10 minut dziennie. Staniesz się lżejsza i bardziej sprężysta, wzmocnisz nogi, a w szczególności łydki i stawy skokowe. Jest to też jeden ze sposobów na ćwiczenie mięśni pośladków, brzucha i ramion. To działa!

Technika nie jest trudna, ale bardzo istotna. Zaczynając pamiętaj o:
- wyprostowanej postawie
- wciągnięciu brzucha ( często pomijane)
- ugięciu łokci i odchyleniu dłoni na bok
- cofnięciu barków
- wykonywaniu obrotów linką nadgarstkami i dłońmi
- unikaniu ruchów barkami
- skakaniu na niewielką wysokość
- skakaniu na palcach

Podczas treningu nie forsuj się. Tempo, czas i rodzaj skoków dostosuj do swojej obecnej kondycji.
Nie śpiesz się zbytnio nikt Cię nie goni to postawa determinuje rezultaty.

Który typ skoków polubisz Ty?:
- bieg w miejscu
- podskoki w miejscu
- podskoki z wykrokiem na boki
- podskoki z wykrokiem na przód lub tył?

 

Decyduj i pamiętaj-nie zniechęcaj się. Działaj.

I najważniejsze – zanim zaczniesz podskoki ROZGRZEWKA. To ona pomoże Ci zapobiec kontuzji: Rozgrzej stawy, nadgarstki, ramiona, kostki, zrób kilkanaście skłonów. Nie musisz bić rekordów. Każdy dzień w którym podejmujesz wyzwanie zbliża Cię do ideału.

Gabrysia

 

       

NOWE WPISY

 
REGULAMIN
  COVI-D 19 – INFORMACJA   Zostań w domu jeśli nie czujesz się dobrze i  nie narażaj Nas na niebezpieczeństwo, zadzwoń do klubu i zwolnij swoje miejsce. W momencie kiedy występuje u Ciebie gorączka, kaszel i trudności z oddychaniem, jak najszybciej skontaktuj się z lekarzem. Przed wejściem do klubu na klatce schodowej oraz przed wejściem
GRAFIK ZAJĘĆ LADY GYM
             
PRZEDSPRZEAŻ
      INFORMACJA Od 27.05.2020 do dnia 05.06.2020 rusza przedsprzedaż karnetów OPEN LADY ( cena normalna karnetu to  114 zł) ważnych od dnia 06.06.2020. →Karnet miesięczny OPEN LADY ważny od dnia 06.06.2020 – 06.07.2020 w cenie 90 zł ( odbicie raz dziennie na obiekcie) →Karnet dwumiesięczny OPEN LADY ważny od dnia 06.06.2020 – 06.08.2020
WAŻNE INFORMACJE – PONOWNE OTWARCIE
      Kochani Znamy datę ponownego otwarcia LADY GYM 06.06.2020 zapraszamy Was serdecznie w Nasze skromne progi. Poniżej kilka informacji parafialnych: Zajęcia on – line prowadzimy do dnia 05.06.2020, i w tym dniu odgodz. 18.00 bardzo Was prosimy o zwrot sprzętów, ewentualnie w sobotę od 8.00- 10.00 08.06.2020 zapraszamy już na salę. Zapisy na
WAŻNE INFORMACJE
  W związku z epidemią koronawirusa, Nasz Klub będzie nieczynny w dniach od 14.03.2020- 25.03.2020 r. Wszystkie karnety zostaną przedłużone na czas zamknięcia KLUBU.            
UWAGA KONKURS
KOCHANE KOBIETKI. Ogłaszamy KONKURS METAMORFOZA 2020 – ZDĄŻYĆ PRZED LATEM. Zabawę rozpoczynamy 15.03.2020 a finał planujemy 30.06. 2020. O co chodzi. Każda z Was, która będzie chciała wziąć udział w metamorfozie musi udostępnić Nasz post oraz napisać w komentarzach dlaczego chce podjąć pracę nas swoim ciałem. Z wszystkich osób zgłoszonych wylosujemy jedną, która za free

NOWE KOMENTARZE

 

    O NAS

     
    U nas reguły są proste – wstęp wzbroniony dla facetów!

    Lady Gym to miejsce gdzie możecie przeprowadzić profesjonalny trening, zrelaksować się poprzez aktywny wypoczynek lub po prostu przyjść napić się kawy i poplotkować ze znajomymi w miłej atmosferze przy niebanalnej muzyce.

    KONTAKT

     

    Poniedziałek - Piątek: 9.00 - 22.00
    Sobota: 14.00 - 17.00
    Niedziela: zamknięte

    Tel: (+48) 793 644 793
    Email: info@ladygym.pl
    Adres: 38-200 Jasło, ul. Towarowa 29