STREFA FITNESS

left

Strefa Fitness - Strefa Fitness to zajęcia zorganizowane w małych grupach (do 15 osób), prowadzone przez profesjonalnych Trenerów, którzy zwrócą niezwłocznie uwagę jeśli wykonujesz coś niepoprawnie lub będzie to narażało Twoje zdrowie. Zajęcia grupowe obejmują m.in.:

1. STOP CELLULIT - Zajęcia odbywają się w kameralnej grupie, a specjalnie dobrane akcesoria ( masujące rolki) skutecznie polepszają stan Twojej skóry i redukują objawy tzw.”skórki pomarańczowej”.
Ćwiczenia głównie na najbardziej problematyczne obszary kobiecego ciała:
pośladki,ramiona,uda,brzuch.
Na zajęciach pobudzamy limfę,usuwamy toksyny z przestrzeni międzykomórkowych, uwalniamy tłuszcz.
IDEALNE ZAJĘCIA PRZED SEZONEM BIKINI!

2. BPU (Brzuch, Pośladki, Uda), czyli intensywne zajęcia dla prawdziwych fitnessowych Maniaczek. Prawdziwy kąsek dla Tych, którym „zwykła” lekcja fitness już nie wystarcza lub szukają urozmaicenia w swoim treningu.

Trening BPU wzmocni i porządnie zmęczy wszystkie Twoje partie mięśniowe.
Hantle, Kettlebells oraz Body Pump-sztangi używane przez Uczestniczki pomogą w niezwykle efektywny sposób ukształtować sylwetkę, a interwałowy system powtórzeń – to prawdziwa bomba w walce ze zbędnymi kilogramami.

Podkreślamy, że trening BPU mogą uprawiać wszyscy bez względu na stopień zaawansowania. Zaleca się jedynie, aby osoby uczestniczące po raz pierwszy w zajęciach zgłosiły się do Instruktora prowadzącego w celu dobrania odpowiedniego obciążenia.
Na całym świecie zawodowi sportowcy, emeryci czy młode mamy pokochali ten typ zajęć. Spróbuj i Ty, już dziś możesz być częścią tej społeczności.

FIT MANIACZKI- DO DZIEŁA !

3. Taśmy typu TRX – to trening z zastosowaniem sytemu taśm podwieszanych typu TRX, który wzmocni zarówno górną jak i dolną partię Twojego ciała. Na taśmach typu TRX wykorzystasz ciężar własnego ciała, aby pracować nad równowagą mięśni, stabilnością stawów oraz tzw. body tension.
Podczas programu wzmocnisz jednocześnie mięśnie powierzchowne, a także mięśnie głębokie, a specjalna technika ćwiczeń polegająca na „zawieszeniu” zapobiega urazom oraz chroni Twój kręgosłup.

System TRX zwiększy Twoją siłę i wytrzymałość mięśniową bez znacznego przybierania masy mięśniowej. Wzmocnisz mięśnie posturalne oraz stabilizujące stawy. Jeżeli aktywnie uprawiasz różne dyscypliny sportu to dzięki zajęciom TRX uchronisz się przed kontuzjami.

Jeśli nie boisz się zmęczyć i jesteś zmotywowana do osiągnięcia swoich celów-nie zwlekaj to są zajęcia właśnie dla Ciebie. Jeśli natomiast brakuje Ci motywacji zostaw to nam, bo nasi trenerzy tylko czekają, żeby przekazać Ci dużo energii.

4. Fat Burning – ten rodzaj zajęć ma wiele zwolenniczek. Jeśli kochasz taniec a przy okazji lubisz wysiłek fizyczny to dobrze trafiłaś! Dzięki tym zajęciom wzmocnisz i wymodelujesz mięśnie ud pośladków i brzucha. Ten trening przyspieszy Twój metabolizm a co za tym idzie spalisz zbędną tkankę tłuszczową. Martwisz się o swoją obecną kondycję? Boisz się, że nie nadążysz za grupą? Nie martw się! Nasza Trenerka dostosuje stopień trudności układu choreograficznego do możliwości grupy.

NIE WAHAJ SIĘ– CZEKAMY NA CIEBIE !

5. Lady Pump-sztangi – dzięki tym zajęciom poprawisz swoją sylwetkę a także kondycję! Dzięki dużej ilości powtórzeń ukształtujesz mięśnie całego ciała a także wzmocnisz siłę mięśni. Program do ćwiczeń ze sztangami został specjalnie ułożony tak, abyś nie musiała obawiać się o przyrost masy mięśniowej! A co jest najważniejsze w zajęciach Body Pump? – SPALANIE PODSKÓRNEJ TKANKI TŁUSZCZOWEJ TRWA DO 12 GODZIN PO ZAJĘCIACH!!!
Zajęcia Body Pump dadzą Ci w kość ale efekty będą fantastyczne, bo przecież o to chodzi!

TYLKO U NAS!  PRAWDZIWY TRENING , PRAWDZIWE REZULTATY!

6. Aktywne 50+ Aktywna gimnastyka z wykorzystaniem elementów rozciągania wzmocni mięśnie brzucha, pośladków i pleców, które są odpowiedzialne za stabilizację kręgosłupa. W zajęciach wykorzystujemy m.in. piłki gimnastyczne, które uaktywnią wszystkie partie Twojego ciała, a balansując na piłce poprawisz koordynację ruchową. Zajęcia Aktywne 50+ polecane są również dla osób z nadwagą, które wprowadzając regularny lecz niezbyt intensywny wysiłek dwa/trzy razy w tygodniu świetnie przygotują organizm do gubienia kilogramów oraz poprawią swoją kondycję fizyczną. Już po kilku zajęciach poruszać się będziesz z gracją i wdziękiem!

7. CROSS BODY- typowy trening obwodowy.Różnorodność sprzętów i ćwiczeń daje wiele możliwości kształtowania kobiecej sylwetki.Trener Sylwia czujnym okiem obserwuje uczestniczki ćwiczeń, modyfikuje często ćwiczenia pod dana osobę. Max spalanie,kondycja i atak na problematyczne partie ciała.

8. BRZUCHOMANIA- trening atakujący głębokie partie mięśni brzucha. Ćwiczenia stabilizujące, ale również z obciążeniami. Wykorzystujemy nowe akcesoria. Przyjdź i przekonaj się sama !

9. Body Ball Brzuchy- zajęcia na piłkach z atakiem na brzuch. bardzo skutecznie kształtują 6-pack na naszych brzuszkach :)

10. DZIECIAKI Lady Gym 

W każdą sobotę, od 14.00-15.00 zapraszamy Dzieciaki do Naszej brygady.
Jeśli Twoje Dziecko:
-nosi ciężki plecak
-spędza dużo czasu w pozycji siedzącej
-stoi i siedzi skrzywione
-zdziera podeszwy po jednej stronie
-ma problemy z koordynacją ruchową….
CZAS TO ZMIENIĆ!

* cena za miesiąc ( 4 zajęcia ) – 38 zł
** cena za miesiąc za rodzeństwo 1+1 ( 4 zajęcia ) – 60 zł
GRUPY DZIECI OD 4 lat do 6 lat i od 7 do 10 lat.

PROWADZI doświadczona w pracy z Dziećmi Trener Sylwia Kilar !

TWOJE ZDROWIE LEŻY W TWOICH RĘKACH !

PRZYŁĄCZ SIĘ – W GRUPIE TKWI SIŁA I WIĘKSZA MOTYWACJA !
Na tym nie koniec, bo będziemy rozwijać się według Waszych potrzeb!

       

O NAS

 
U nas reguły są proste – wstęp wzbroniony dla facetów!

Lady Gym to miejsce gdzie możecie przeprowadzić profesjonalny trening, zrelaksować się poprzez aktywny wypoczynek lub po prostu przyjść napić się kawy i poplotkować ze znajomymi w miłej atmosferze przy niebanalnej muzyce.

KONTAKT

 

Poniedziałek - Piątek: 9.00 - 22.00
Sobota: 14.00 - 17.00
Niedziela: zamknięte

Tel: (+48) 793 644 793
Email: info@ladygym.pl
Adres: 38-200 Jasło, ul. Lwowska 4
(przy rondzie Solidarności)