z13425908QUprawiasz sport, ale wciąż masz wrażenie, że jesteś za mało rozciągnięta? A może chciałabyś popracować nad popularnymi ostatnio mięśniami wewnętrznymi?

Warto to zrobić, bo dzięki nim mamy odpowiednia postawę podczas biegania, robienia wykroków czy przysiadów. Te mięśnie są też niezbędne do tego, by mieć szczupły i płaski brzuch. Dlatego najwyższa pora pomyśleć o zajęciach bodybalance.

Bodycombat będziesz mogła przetestować podczas Reebok Woman’s Fitness Camp 8 czerwca w Warszawie! Ta wyjątkowa impreza zgromadzi 3 tysiące ćwiczących osób i odbędzie się pod hasłem „Cały fitness w jednym miejscu”.

Biegasz, pływasz, chodzisz na różnego rodzaju zajęcia fitness. Od jakiegoś czasu chodzi za tobą myśl, że może warto byłoby włączyć do planu treningowego więcej zajęć typu pilates lub joga? Za mną też. Tylko wciąż nie wiem, które z nich wybrać oraz czy osoba tak bardzo nierozciągnięta jak ja, poradzi sobie podczas wymyślnych ćwiczeń. Dla takich osób powstały zajęcia Bodybalance. Chcesz spróbować? Warto! Ja przetestowałam na własnej skórze i zrozumiałam, że nie samym bieganiem i wykrokami człowiek żyje!

Co to jest Bodybalance?

- To połączenie jogi, Tai Chi i ćwiczeń Pilates, dzięki któremu zwiększysz elastyczność i siłę mięśni, zmniejszając jednocześnie poziom stresu i napięcia wewnętrznego – wyjaśnia Lidia Zamyłko, Regional Marketing Manager i instruktorka zajęć fitness w Holmes Place Poland.

Zajęcia trwają 55 minut: 45 minut spokojnych ćwiczeń, zakończonych 10-minutową relaksacją i medytacją. – Każde zajęcia to 10 utworów muzycznych, do których przygotowana jest specjalna choreografia. Rozgrzewka Tai Chi to płynne, wolne ruchy, które pozwalają osiągnąć stan koncentracji i przygotują ciało do treningu -wyjaśnia Lidia. – Z kolei dzięki ćwiczeniom wywodzącym się z jogi (m.in. pozycja wojownika, pies z głową w dół, kobra) i pilatesu wzmocnisz główne grupy mięśni (nogi, głębokie mięśnie brzucha oraz pleców). Stretching natomiast zrelaksuje twoje ciało i zwiększy elastyczność oraz zakres ruchów w stawach – dodaje.

Podczas bodybalance nie używa się żadnych obciążeń ani sprzętu – wystarczy mata. Bardzo istotnym elementem zajęć Bodybalance są ćwiczenia poprawiające balans i równowagę (np. stojąc na jednej nodze) oraz właściwy sposób oddychania podczas wykonywania poszczególnych ćwiczeń. Ostatnie 10 minut to czas na medytację i relaksację. Dzięki temu zwiększysz efektywność treningu i zrelaksujesz się.

Bodybalance na pewno cię nie znudzi! Co 3 miesiące zmieniana jest choreografia i muzyka, co nie pozwala na przyzwyczajenie się do ćwiczeń. Dzięki temu także mięśnie są zaskakiwane i pracują bardziej efektywnie.

Zalety bodybalance

Zanim wskoczysz w wygodny strój sportowy (tutaj warto postawić na nieco luźniejszy wariant, leginsy zostaw na inny trening) i przekonasz się na własnej skórze, że mięśnie głębokie to podstawa, zobacz, jakie zalety ma bodybalance:

  • zwiększa elastyczność i ruchomość stawów,
  • wzmacnia mięśnie tułowia i brzucha,
  • poprawia kondycję,
  • redukuje poziom stresu,
  • poprawia samopoczucie,
  • poprawia zdolność koncentracji.

Każdy powinien spróbować

Warto chodzić na bodybalance chociaż raz w tygodniu. Nawet jeśli stawiasz na intensywny trening, którego celem jest spalanie kalorii i rzeźba. Są to zajęcia dla każdego, właściwie nie ma przeciwwskazań.

- Kobiety w ciąży powinny poinformować instruktora o swoim stanie, wtedy istnieją zmodyfikowane pozycje niektórych ćwiczeń dodaje Lidia Zamyłko.

Możesz śmiało wykorzystać dzień odpoczynku na tego rodzaju trening. Zrelaksujesz się, wyciszysz, a przy okazji sprawisz, że twoje mięśnie nabiorą siły i elastyczności.

Źródło: fitness.sport.pl
       

NOWE WPISY

 
SPECJALNA OFERTA DLA SZKOŁY MEDYK
Wszystkich Słuchaczy Medyczno – Społecznego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Jaśle, zapraszamy do Klubu Lady Gym zarówno na siłownię jak i na zajęcia fitness. Przygotowaliśmy dla Was specjalną zniżkę na karnety – 20%. Przychodząc do Klubu musicie mieć ze sobą legitymację szkolną, ulotkę z rabatem dostępną w Waszej Szkole lub zgłosić na recepcji Klubu,
GRAFIK ZAJĘĆ ważny od 01.10.2018r.
Przedstawiamy Państwu grafik zajęć obowiązujący w Klubie od 1.10.2018. Zapraszamy do zapisów.  
NOWE ZAJĘCIA – ZAPRASZAMY DO ZAPISÓW
Wszystkich chętnych zapraszamy do zapisów. Startujemy od 1.10.2018.  
OGŁOSZENIE
Zapraszamy od dnia 01.09.2018.  
CHARYTATYWNY MARATON FITNESS- ZAPRASZAMY
Bądźcie z Nami w ten dzień. Wszyscy wspieramy Konrada i nie zostawimy go samego w tej walce.  
MARATON FITNESS- OBUDŹMY KONRADA
W Programie: 18.00 TRAMPOLINY – OLA 18.00 TABATA + KETTLE- IZA 19.00 SPINNING – ANETA 19.15 POWER STEP- SYLWIA 20.15 SPINNING – KUBA 20.30 ZUMBA – JUREK Zapraszamy wszystkich i przypominamy, że obowiązują zapisy na zajęcia. Wjazd min 20 zł.

NOWE KOMENTARZE

 

    O NAS

     
    U nas reguły są proste – wstęp wzbroniony dla facetów!

    Lady Gym to miejsce gdzie możecie przeprowadzić profesjonalny trening, zrelaksować się poprzez aktywny wypoczynek lub po prostu przyjść napić się kawy i poplotkować ze znajomymi w miłej atmosferze przy niebanalnej muzyce.

    KONTAKT

     

    Poniedziałek - Piątek: 9.00 - 22.00
    Sobota: 14.00 - 17.00
    Niedziela: zamknięte

    Tel: (+48) 793 644 793
    Email: info@ladygym.pl
    Adres: 38-200 Jasło, ul. Towarowa 29